Friday, November 23, 2007

BULL屎 — 米田共

我想要说很多事情

` 首先,我不跟你们去吃晚餐是因为<懒惰>
我不喜欢为了晚餐走那么远的路,
不喜欢为了晚餐冒着被人捉走的险.
我是真的因为懒惰ok

` 再来就是,我不知道MY失望什么,
都不知道发生什么事情.

` 还有SASA,i know abt
Mr nor说的事情.
But what i'm worryin now,
is my photo and drawing attendance,
which i would like to give up,
coz i dont know also,
whether can take assess or not.
Only sasa answer this,
MC no need answer this question ok
coz u dont know the situation.
HAHAA

` 哦对了 我不喜欢自己被说bi ba
因为我就是不喜欢
没有原因的
我如果要bi ba我会去读limkokwing

` 呃~ and MC
I also heard abt your case,
but sing er told me you are so hardworkin now,
so i guess its not a problem,
for you to pass this assess,
dont worry abt what the lecturer think first,
just finish your fuckin work,
and let him assess,
cry only when fail,
dont cry just because of those fuckin lame prediction.
understand my dear....


` ok没事了,因为aiting不需要我们的鼓励,
他只需要我们的祝福,
就是赶快可以买到手机,
如果你缺手机用,等我的新手机到了
旧的你不嫌弃可以借你.
(我知道有人要说pipa了,唉)


` 你们也把你们不喜欢的事情说出来吧,
不然我不知道,会说中要害 哈哈哈哈哈哈哈

心中OS: 不希望在听到bi ba
不希望
不希望


晚安

1 comment:

Anonymous said...

你不想聽pi pa
我就不說pi pa
ok??
哈哈哈哈哈哈

你!!!
一句講完!!
色至是空,空至是色
一切隨緣啦。。
施主。。。