Tuesday, October 16, 2007

新生 - kuso

Back to Tarvilla finally, starting a new and old college life.
Old, go to school like i always do;
New, new course life will start tomorrow.

I wonder wat kinda challenge will i face starting tomoro.
But, what ever happens, I'm still tough to face it.
So, no worries, friends.

OK 抱歉,刚刚那段英文我对不起dai ka jie
自以为英文很强,但表达不出内心深处竟也是英文; 好矛盾。

明天,迎接新生活。
其实不算,只有一科。
而且听说录取的学生只有8位,
加我,9位。

导师方面我还好,
倒是新同学方面我比较在意;
毕竟要面对他们三年时间,
说长不长,
说短不短。

希望一切顺利,
GOD BLESS ME。

祝我当个成功的新生。

3 comments:

ME said...

一切都会好好过得拉!
要努力哦!

Anonymous said...

谢谢
但下次请注明
您是何方神圣
因为我不是神圣
所以我不可能知道你是
何方神圣

=.=

MC said...

hahaha
agree !!
Haiya. you no worry de.
I alwz sokong you de ^^